Ubercart visszaigazoló email

viktor1230 képe

Sziasztok!

Az a gondom lenne hogy ha valaki rendbel az oldalon (ubercart modullal) akkor nem küld visszajelző emailt a rendelésről az ubercart modul.. Mi lehet a gond?

Előre is köszönöm!

Melyik modulhoz, modulokhoz kapcsolódik a téma?: 
Drupal verzió: 
Fórum: 
aksza képe

Megfelelő beállítások mellett nem szokott gond lenni a visszaigazoló levél kiküldésével, nézd meg jó-e az e-mail cím, beállítás stb., a drupal egyéb módon (pld contact modul) tud-e levelet küldeni, ha így sem megy akkor szerver probléma lehet.

0
0
aksza képe

Kétszer ment valami miatt, bocs

0
0
viktor1230 képe

Rendben köszi a tippet! Megpróbálom a contact modullal

0
0
viktor1230 képe

Úgy pedig küld emailt.. Akkor itt valami rossz beállitás lesz? Mert igazság szerint annyira nem értek ehhez a modulhoz..

0
0
d0r0ttya képe

Nézd meg, milyen e-mail cím van megadva az admin/store/settings/store oldalon. Az itt megadott mailcímre küldi a visszaigazoló leveleket.

0
0
viktor1230 képe

ÉS ha oda nincs megadva semmilyen email cim? Az lehet a hiba megoldása hogy be kell irni a saját email cimet?

0
0
d0r0ttya képe

:)) Igen, oda írd be azt a mailcímet, ahová szeretnéd a webshopból jövő leveleket megkapni.

0
0
viktor1230 képe

Köszi a segitséget :))

0
0
Tomi képe

Üdvözlök mindenkit!

A vevőnek elküldött visszaigazoló email szövegét hol lehet módosítani?

Előre is kösz szépen!

0
0