views slideshow sminkelése

venis képe

Üdv.

Kezdő vagyok a sminkelésben és most egy olyan problémám van amit nem tudok megoldani. views slideshow-ban készítettem egy blokkot ami tartalmazza a node képét, címét és a body első 600 karakterét. Ezt szeretném formázni mégpedig úgy hogy legye neki egy keret vagy valami más színű háttér. Hogyan tudom ezt megvalósítani?
Cikknél az elrendezést azt meg tudtam csinálni és az itt is jó de hátteret nem tudok.

Melyik modulhoz, modulokhoz kapcsolódik a téma?: 
Drupal verzió: 
Fórum: 
aboros képe

Robert Petras képe

Nem rossz ötlet a CSS alapjainak elsajátítására buzdítani az érdeklődőt, szerintem is csak a CSS tudásának hiányában kért tőlünk segítséget "venis". A kérdés az, hogy vajon mennyire hasznos és aktuális információt tud nyújtani a 2004-ben publikált Weblaboros cikksorozat.

Szerintem nagyon hasznos, de pár oldalt megnézve látom, hogy egyáltalán nem aktuális. Belefutottam például ebbe a gyöngyszembe:

h1 { display: run-in; }  

Ahogy látom többször is a CSS2-re hivatkozik a szerző, így 2012-ben szerintem inkább a CSS3 a mérvadó csapás. Amúgy tényleg jó a Bártházi András sorozata (!), de 2004 óta sokat változott a CSS és a HTML is.

Ha "venis" szeretné elsajátítani a stíluskészítés alapjait akkor én inkább a következő linkeket ajánlom:

  1. Webplatform "össznépi" kezdeményezés (Microsoft, Adobe, Mozilla, Apple, Facebook, Google, stb.)
  2. W3Schools
  3. Mozilla Developer Network
  4. és a naprakész CSS Tricks

Nem fárasztom magam azzal, hogy megpróbáljak magyar tananyagot keresni, mert aki egy kicsit is szeretne "programozni", annak szerintem az angol nyelv alapfokú ismerete a minimális beugró.

A Views Slideshow sminkelése CSS ismerettel lehetséges. A kérdés az most, hogy "venis" segítséget/útmutatót kért-e tőlünk a stíluslap elkészítéséhez vagy azt, hogy valaki készítse el helyette.