Termékek a főoldalra grid-ben, hogyan (webshop)

Gelehed képe

Roppant egyszerű a problémám, (übercart telepítve, 7.14 a drupal) szeretnék egy webshopot csinálni és nem tudok rájönni hogy a főoldalra hogy tudok grid-ben kilistázni termékeket. Egymás alá sorokban megy mert adott de dobozokba nem megy. Ha katalókusba teszem a termékeket és hozzáadok egy nevet abban meg tudom oldani de akkor nem tudom az istennek sem kirakni a főoldalra ahogy akarom. Tehát ha pl. csinálok egy akciós katalógust az ki lehet tenni valahogy hogy a termékek látszódjanak grid-ben ne a katalógus linkje? Rengeteget keresgéltem és valószínűleg nem látom a fától az erdőt. Bocsánat elég kezdő vagyok még... :-)

Taxonomy upgrade extras: 
Melyik modulhoz, modulokhoz kapcsolódik a téma?: 
Drupal verzió: 
Fórum: 
aksza képe

Mások mellett a views modullal mindenképpen meg kell, hogy ismerkedj. Ha ez megvan akkor Fluid Grid modullal tudsz olyan szép rácsos nézetet csinálni. Sajnos ezt így leírni nem lehet pár sorban, próbálkozni kell vele. Ilyesmiket könnyedén lehet összehozni ezekkel.

Azok a nézetek csak alapok amik elérhetőek az ubercartban, ha komolyabbakat akarsz akkor a views modullal kell létrehoznod, plusz ha felrakod a views modult akkor előre legyártott nézetekkel bővül a rendszer.

0
0
Gelehed képe

és köszönöm, szorgalomban nincsen hiány :-)

0
0

hobbyrendeles.hu

Gelehed képe

Ebben esetleg tudnál segíteni? Teljesen jól belőttem Fluid Grid-el az oldalt, de a mikor megkezdi a második sort elcsúszik az egész, egyenlőre zsákutcában vagyok vele...
oldal ledesbolt.hu

0
0

hobbyrendeles.hu

szt képe

Saját sminked css fájljába:

  1. .art-post ol, .art-post ul {
  2. margin: 0;
  3. }
0
0
Gelehed képe