i18n frissítéskor hiba

agostonl képe

Sziasztok!

Van két Drupal site-om, egyazon webhelyen. Az egyik frissítésekor semmi probléma nem volt, de a másiknál, az i18n hibára fut. (Drush)

Update information last refreshed: szo, 11/25/2017 - 11:41
Name Installed Version Proposed version Message
File Entity (file_entity) 7.x-2.11 7.x-2.12 Frissítés elérhető
Internationalization (i18n) 7.x-1.18 7.x-1.20 Frissítés elérhető

Code updates will be made to the following projects: File Entity (fieldable files) [file_entity-7.x-2.12], Internationalization [i18n-7.x-1.20]

Note: A backup of your project will be stored to backups directory if it is not managed by a supported version control system.
Note: If you have made any modifications to any file that belongs to one of these projects, you will have to migrate those modifications after updating.
Do you really want to continue with the update process? (y/n): y
Project file_entity was updated successfully. Installed version is now 7.x-2.12.
Backups were saved into the directory /home/agostonl/drush-backups/hexaport/20171126032348/modules/file_entity. [ok]
Project i18n was updated successfully. Installed version is now 7.x-1.20.
Backups were saved into the directory /home/agostonl/drush-backups/hexaport/20171126032348/modules/i18n. [ok]
PHP Fatal error: Cannot use isset() on the result of an expression (you can use "null !== expression" instead) in /var/www/hexaport/sites/all/modules/i18n/i18n_user/i18n_user.module on line 13
Drush command terminated abnormally due to an unrecoverable error. [error]
Error: Cannot use isset() on the result of an expression (you can use "null !== expression" instead) in /var/www/hexaport/sites/all/modules/i18n/i18n_user/i18n_user.module, line 13
The external command could not be executed due to an application error.

A kódot elemezve, mindkét oldalon az i18n_user.module 13. sorában ugyanaz a kód található.

$language = (isset($message['language']) ? $message['language'] : language_default());

Mégis mi lehet a hiba?

Melyik modulhoz, modulokhoz kapcsolódik a téma?: 
Drupal verzió: