Feltöltési/publikálási probléma

polarobi képe

Sziasztok!
Sajnos nem találtam meg a konkrét problémát, vagy nem jöttem rá, hogy az volt a megoldás, pedig jó pár fórumtémát átnéztem.
Ha már volt ez a téma, elnézést.
Nagyon kezdő vagyok, nagyon kezdő kérdéssel, nulla webprogramozói/programozói tudással.
Telepítettem a gépemre a XAMPP-ot, Drupal 7-et, hozzá modulokat, elkezdtem használni, nagy nehezen sikerült megoldani, amit szerettem volna (használtam a Localhost-ot, ott ment minden jól), és most az a problémám, hogy nem tudom hogyan tegyem mindenki számára elérhetővé, vagyis hogy hogyan töltsem fel valahova az elkészült oldalt. Ill., hogy mit kell feltölteni.
Kerestem egy ingyenes szolgáltatót (tudom, para, de csak egy pár napig kell, hogy éljen az oldal, így nem szerettem volna fizetőst .. ettől függetlenül egy fizetősön is kipróbáltam, mikor a free-n nem ment, és ott sem működik, ott is a lentebb leírt a probléma). Pipa.
Elkezdtem felmásolni a gépemről az egész Drupal könyvtárat a megadott ftp-re. (Könnyen lehet, hogy már ez a gond? Nem kell mindent felmásolni? Vagy még mást is kell? Vagy máshogyan kell csinálni? Totál nem értek hozzá, világlik gondolom.) A .htaccess és .gitignore -t nem is másolta át. Txt-ként is próbáltam, de nem lehet visszanevezni. És így természetesen az oldal sem megy (nem meglepő). Kifogytam az ötletekből, és az időből is lassan.
Továbbá, ha sikerül felmásolni, még az sem biztos, hogy menni fog, mert isten tudja még milyen beállításokat kell eszközölni.

Ha tudtok segíteni, nagyon megköszönném.

Drupal verzió: 
Nagy Gusztáv képe

A jegyzetem utolsó fejezete erről is szól. Érdemes elolvasni.

1
0

Nagy Gusztáv

polarobi képe

Köszönöm szépen, és elnézést, hogy csak most. Vizsgaidőszak van :) Amúgy nagyon jó a könyved, informatív.

1
0
marcalidnes képe