Devel frissítési hiba

Marsy képe

Sziasztok!

Ma frissítettem a Devel 7.x-1.3 modult a Devel 7.x-1.4-re. A teljes rendszerem összeomlott. Szerencsére csak egy teszt oldalon történt a dolog, de elégé megviselt. Mivel kezdő vagyok így kb. 5 órám ment rá mire vissza tudtam mindent állítani.

A frissítés után csak egy nagy fehér üres oldalt láttam. A frissítés előtt közvetlenül csináltam egy full adatbázis mentést phpMyAdminnal, ezért úgy gondoltam, hogy semmi perc alatt vissza állítom.

Tévedtem, hiába töltöttem vissza a régi adatbázist csak annyi történt, hogy visszatöltés után az is hibát jelzett.

Ezután szétszedtem táblákra úgy töltöttem vissza, semmi eredmény vagyis
hibát nem jelzett, de ezután is csak az üres fehér oldal fogadott.

A teljes fájlmentésből a régi Devel modult vissza töltöttem de előtte az új modulrészeket töröltem, így tudtam vissza állítani az oldalam.

Találkozott már valaki ezzel a hibával vagy csak nálam történ valami megmagyarázhatatlan hiba?

Melyik modulhoz, modulokhoz kapcsolódik a téma?: 
Drupal verzió: 
zedclans képe

Szia!

Érdemes ilyenkor felnézni az adott modul oldalára, és körbenézni az "issues" részleget :)

https://drupal.org/node/2190211

Többen írják, hogy WSOD ("fehérhalál") az eredménye az upgradenek, mivel a legutolsó verzióban dobták a PHP 5.2x támogatását ennek a modulnak.

1
0
Balu Ertl képe

Kiegészítve zedclans válaszát, két lehetőséget látok:

  • Ha van rá lehetőséged, akkor frissíted a PHP-t. Ez a jövőálló megoldás, bár a tárhelyszolgáltatótól is függ. Lokálhoszton persze a magad ura vagy.
  • Ha nem életbevágóan fontos a legfrissebb verzió, vagy itt nem részletezett, nyomós indok van rá, akkor maradsz az 5.2-es PHP-nál, és lemondasz a Devel 7.x-1.4-ről.
2
0
nevergone képe

PHP 5.2.16 Released!

[16-Dec-2010]

The PHP development team would like to announce the immediate availability of PHP 5.2.16. This release marks the end of support for PHP 5.2. All users of PHP 5.2 are encouraged to upgrade to PHP 5.3.”